به نظر میرسد هرچه به تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II نزدیکتر میشود، بیشتر این موضوع روشن مشخص میشود که این عنوان چقدر توانسته است از لحاظ فروش موفق عمل کند.
اگرچه این موضوع اصلا عجیب نیست، زیرا اولین بازی از فرنچایز The Last of Us توانست به محبوبیت بسیاری در میان طرفداران برسد و این عنوان را با اولین نسخهی خود، به یکی از قدرتمندترین آیپیهای (IP مخفف کلمهی Intellectual Property است که مالکیت معنوی معنا میدهد) شرکت سونی تبدیل کند.
کمتر کسی فکرش را میکرد که یک بازی، در نسخهی اول خود به قدری محبوب و پرفروش شود که باعث افزایش شدید میزان فروش کنسول پلیاستیشن ۳، آن هم در اواخر نسل هفتم بشود.
حال به تازگی شعبهی برزیل وبسایت IGN اعلام کرده است که بازی The Last of Us Part II با عبور کردن از میزان پیشفروش بازی (God of War (2018 تبدیل به پرفروشترین بازی انحصاری قبل از عرضهی فروشگاه پلیاستیشن برزیل شده است.
اگرچه این اعداد و ارقام تنها نمایانگر میزان فروش این بازی در محدودهی برزیل است اما با توجه به آن که این کشور جزو بزرگترین بازارها در زمینهی بازیهای ویدئویی است و عملکرد فروش عناوین در این کشور در اکثر موارد مشابه کشورهای اروپایی و همینطور دیگر کشورهای آمریکایی بوده است، میتوان انتظار داشت که به زودی شاهد این اتفاق در دیگر مناطق نیز باشیم.
مدتی قبل بود که آقای جیم رایان (Jim Ryan) اعلام کردند میزان پیش فروش عنوان The Last of Us Part II در زمان مشابه بیشتر از بازی Marvel’s Spider-Man بوده است.
همچنین چند روز قبل بود که شرکت سونی نسخهی کامل تبلیغ تلویزیونی بازی The Last of Us Part II را برروی کانال یوتیوب (YouTube) خود منتشر کرد که شما میتوانید این تریلر سینماتیک زیبا را مشاهده کنید.
اگر میخواهید بیشتر با گیمپلی این بازی آشنا شوید، میتوانید گیمپلی ۲۰ دقیقهای که شرکت سونی مدتی قبل منتشر کرده است را این قسمت تماشا کنید.
بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.